Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  PortalPortal  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Aresteaza membrul de deasupra ta...

In jos 
+10
Sayu`chan
kamy kizume
Qanna
Lelouch
Sinistra
Mikaro Ayumi
Zoey
Mobbz.
Yoruichi
LunatiQ
14 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38  Urmatorul
AutorMesaj
Sinistra
Anime fan
Sinistra



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyDum Oct 18, 2009 10:39 pm

Yume te arestez pentru ca nu stiu cat mai traiesc cu soramea,da mult sigur nu xD
Sus In jos
Mobbz.
Admin
Admin
Mobbz.



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyLun Oct 19, 2009 12:22 am

te arestez pentur ca the same for me..nu stiu cu cine seamană sormea de e asa încapăţânată-.-'
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyLun Oct 19, 2009 1:12 am

chou te arestez pentru că eu o duc bine, nu am nici frate, nici soră Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 584851
Sus In jos
Mobbz.
Admin
Admin
Mobbz.



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyLun Oct 19, 2009 6:01 pm

yume te arestez pentur ca oricât aş zice eu ca nu-mi place sa am o sora tot o LOVEsc :]]
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyLun Oct 19, 2009 8:54 pm

chou te arestez pentru că logic, totuşi sunteţi surori de sânge, deşi se poate să ai şi 'soră' care să nu fie neapărat şi de sânge ;]]
Sus In jos
Sinistra
Anime fan
Sinistra



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyMar Oct 20, 2009 10:06 pm

Yume te arestez pentru ca eu am,si una si alta Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 82492
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyMier Oct 21, 2009 2:18 am

te arestez pentru că două 'surori' dar nu şi de sânge ;]] deşi cu una m'am numit soră de cruce ;]]
Sus In jos
Sinistra
Anime fan
Sinistra



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyMier Oct 21, 2009 4:33 am

Yume te arestez pentru ca pana la urma ai si tu Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 583912
Sus In jos
Mobbz.
Admin
Admin
Mobbz.



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyMier Oct 21, 2009 7:49 pm

te arestez pentur ca mdeah oricum exista si surori de sange care se urasc..nu in cazul meu Doamne fereste!!
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyJoi Oct 22, 2009 1:05 am

te arestez pentru că aha, cred şi eu că există :]]
Sus In jos
Sinistra
Anime fan
Sinistra



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyJoi Oct 22, 2009 8:19 pm

Yume te arestez pentru ca eu cred ca numa in filme am vazut din alea Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 584851
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyJoi Oct 22, 2009 8:32 pm

te arestez pentru că aha :]]]
Sus In jos
Mobbz.
Admin
Admin
Mobbz.



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyJoi Oct 22, 2009 10:31 pm

Yume te arestez pentru ca azi sunt prea nyappy =.=' Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 584851
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyJoi Oct 22, 2009 11:58 pm

chou te arestez pentru că eu azi am avut mai tot timpul starea ta opusă xD
Sus In jos
Mobbz.
Admin
Admin
Mobbz.



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyMier Oct 28, 2009 12:24 am

yume te arestez pentur ca daca vrei iti dau si tie Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 717818...sunt darnica=]]
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyMier Oct 28, 2009 1:48 am

te arestez pentru că no thanks, nu'mi trebuie acum :]]
Sus In jos
InFecTeD LolliPoP
new member
InFecTeD LolliPoP



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyMier Oct 28, 2009 3:25 am

Te arestez pentru ca imi place semnatura ta Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 444980
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyMier Oct 28, 2009 5:41 pm

te arestez pentru că thx ;x
Sus In jos
Charlotte
Member
Charlotte



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyMier Oct 28, 2009 11:52 pm

Te arestez pentru ca nik-ul tau este rosu xD
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyJoi Oct 29, 2009 8:48 pm

te arestez pentru că al tău e gri xP
Sus In jos
Charlotte
Member
Charlotte



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyJoi Oct 29, 2009 11:54 pm

Te arestez pentru ca nu gasesc o imagine din care sa imi fac un set ><""""
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyVin Oct 30, 2009 12:00 am

te arestez pentru că ştiu cum e -.- şi eu sunt în acelaşi impas xD
Sus In jos
Mobbz.
Admin
Admin
Mobbz.



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptyMar Noi 03, 2009 8:15 pm

te arestez pentur ca eu m-am lasat de seturi -.-'
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptySam Dec 05, 2009 1:03 am

dacă m'ai fi cunoscut ai fi ştiut că eu nu..chiar :]]
Sus In jos
Mobbz.
Admin
Admin
Mobbz.



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 EmptySam Dec 05, 2009 8:52 pm

te arestez pentur ca eu le fac av'uri numa cand am chef..si nu prea am chef in ultimul timp ~.~
Sus In jos
Continut sponsorizat





Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 36 Empty

Sus In jos
 
Aresteaza membrul de deasupra ta...
Sus 
Pagina 36 din 38Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: Free Time :: Games-
Mergi direct la: