Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.



 
AcasaAcasa  PortalPortal  Ultimele imaginiUltimele imagini  CăutareCăutare  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Aresteaza membrul de deasupra ta...

In jos 
+10
Sayu`chan
kamy kizume
Qanna
Lelouch
Sinistra
Mikaro Ayumi
Zoey
Mobbz.
Yoruichi
LunatiQ
14 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38  Urmatorul
AutorMesaj
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptySam Dec 05, 2009 8:55 pm

te arestez pentru că eu nu le'am mai făcut av'uri de extrem de mult timp =]]
Sus In jos
Mobbz.
Admin
Admin
Mobbz.



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 1:53 am

te arestez pentur ca eu pot sa le fac da' chestia e ca nu am chef=]]
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 2:00 am

te arestez pentru că la fel şi eu :]]
Sus In jos
gummy bear
Member
gummy bear



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 4:02 am

te arestez pt ca esti deasupra mea
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 4:09 am

te arestez pentru că mâine am teză >>
Sus In jos
gummy bear
Member
gummy bear



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 4:11 am

te arestez pt ca si eu am teza maine Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 963180
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 4:11 am

te arestez pentru că le ce anume? =D
Sus In jos
gummy bear
Member
gummy bear



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 4:13 am

te arestez pt ca e la isto artei si pt ca vreau sa aflu la ce ai si tu teza?
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 4:14 am

te arestez pentru că şi eu tot la histo am :]]
Sus In jos
happy_berry
new member
happy_berry



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 5:19 am

te arestez pentru ca am maine teza la chimie Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 711778
Sus In jos
gummy bear
Member
gummy bear



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 5:21 am

te arestez pt ca is varza la chimie.
Sus In jos
happy_berry
new member
happy_berry



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 5:22 am

te arestez pentru ca si eu la fel, nustiu nimic
Sus In jos
gummy bear
Member
gummy bear



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 5:30 am

te arestez pt ca mi-ai adus aminte de chimie Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 549242
Sus In jos
happy_berry
new member
happy_berry



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 5:50 am

te arestez pentru ca ai dreptate Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 213832
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 8:54 pm

te arestez pentru că eu mâine am olimpiadă la chimie >> dar cine ştie ? =]] nici nu am chef să învăţ -.-
Sus In jos
Mobbz.
Admin
Admin
Mobbz.



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 9:26 pm

te arestez pentur ca eu am teza la romana da' n-am nici un stres=]]
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 9:27 pm

te arestez pentru că aha :]] eu mai am vineri o teză şi gata >>
Sus In jos
happy_berry
new member
happy_berry



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 11:18 pm

te arestez pentru ca am trecut cu bine teza \:d/
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 11:21 pm

te arestez pentru că şi eu, am terminat repede, după care mi'am ajutat colega de bancă, doar că dădea la geogra, aşa că i'am zis ce mi'am amintit şi eu =]]
Sus In jos
Mobbz.
Admin
Admin
Mobbz.



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyLun Dec 07, 2009 11:43 pm

te arestez pentru ca daca dadeam la geogra teza stiam mai mult ca sigur da' istorie nu prea am invatat in generala >.<"
Sus In jos
happy_berry
new member
happy_berry



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyMar Dec 08, 2009 12:04 am

te arestez pentru cas am miine teza la istorie ... si toata saptamina am teze Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 711778
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyMar Dec 08, 2009 12:23 am

te arestez pentru că eu mai am doar o teză, la mate TT_TT cea mai groaznică -.-
Sus In jos
happy_berry
new member
happy_berry



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyMar Dec 08, 2009 12:25 am

te arestez pentru ca eu la mate am dupa vacanta Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 583912
Sus In jos
LunatiQ
Founder
Founder
LunatiQ



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyMar Dec 08, 2009 12:25 am

te arestez pentru că aş vrea şi eu să o am după, deşi parcă prefer să mă scap acum, şi să stau în vacanţă liniştită=]]
Sus In jos
gummy bear
Member
gummy bear



Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 EmptyMar Dec 08, 2009 12:28 am

te arestez pt ca si eu nu mai dau teza la mate de anu asta
Sus In jos
Continut sponsorizat





Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty
MesajSubiect: Re: Aresteaza membrul de deasupra ta...   Aresteaza membrul de deasupra ta... - Pagina 37 Empty

Sus In jos
 
Aresteaza membrul de deasupra ta...
Sus 
Pagina 37 din 38Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 20 ... 36, 37, 38  Urmatorul

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: Free Time :: Games-
Mergi direct la: